FAQ

FAQ

Tak. Jeżeli chcesz zapłacić kartą w podsumowaniu wybierzesz PayPal jako formę płatności. PayPal działa także na zasadzie wirtualnego terminalu i nie jest wymagane założenie konta PayPal.

Niestety nie wykonujemy żadnych produktów, które byłby dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nasz park maszynowy nastawiony jest na produkcję masową po kilkadziesiąt/kilkaset produktów dziennie.

W opisie danego produktu znajdziesz informację o tym do jakich farb przeznaczony jest dany stojak.

Nasze produkty wykonane są z wysokiej jakości MDF oraz białego laminowanego HDF.

Niestety nie prowadzimy sprzedaży pojedynczych elementów. Możemy jednak dorzucić taką część do twojego zamówienia bez żadnej dodatkowej opłaty. Wystarczy, że w polu uwagi do zamówienia napiszesz jaką część chciałbyś otrzymać.

Taki komunikat oznacza, że nie mamy wystarczającej ilości sztuk danego produktu na stanie. Skontaktuj się z nami mailowo i w odpowiedzi udzielimy Ci informacji kiedy dany produkt będzie dostępny w większych ilościach.

Nie sprzedajemy kart podarunkowych.

Staramy się wysyłać zamówienia w przeciągu dwóch dni roboczych. Generalnie większość zamówień wysyłana jest w następny dzień roboczy. Jeżeli jako metodę dostawy wybrałeś Poczte, wtedy czas realizacji zamówienia może być dłuższy.

Tak. Najprostsze byłoby oznaczenie biegunowości jednej strony magnesu markerem. W ten sposób zawsze będziesz wiedzieć po której stronie jest + i -. Dzięki takiemu rozwiązaniu gdybyś w przyszłości chciał zmienić konfiguracje swoich modułów wtedy łączenie ich z zachowaniem odpowiedniej biegunowości będzie znacznie łatwiejsze.

Nasz sklep funkcjonuje na takich samych zasadach jak większość sklepów internetowych. Pierwszym krokiem będzie dodanie produktów do koszyka, kiedy już twoje zamówienie będzie gotowe przejdź do sekcji "zamów". Na początku w sekcji dane do wysyłki wybierz swój kraj, aby wyświetlić dostępne formy płatności oraz dostawy, następnie wypełnij pozostałe pola. Kiedy już złożysz zamówienie na twojego mail-a zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia. Po tym gdy twoje zamówienie będzie spakowane i czekało na odbiór(kuriera), wyślemy Ci potwierdzenie wysyłki wraz z numerem monitorowania. Jeżeli jako opcje dostawy wybrałeś UPS, wtedy na twój e-mail będą wysyłane powiadomienia o statusie twojej wysyłki. Jeśli – Poczta Polska możesz śledzić swoją przysyłke na stronie emonitoring.poczta-polska.pl