Wybierz język:

Wybierz walutę:

  • PLN
  • USD
  • EUR
  • GBP

Szukaj

koszyk

Produkty

Razem do zapłaty

0

0 zł

Czyść Zamów
Designer

FAQ

  1. Czy mogę zapłacić kartą za swoje zamówienie?

    Tak. Jeżeli chcesz zapłacić kartą w podsumowaniu wybierzesz PayPal jako formę płatności. PayPal działa także na zasadzie wirtualnego terminalu i nie jest wymagane założenie konta PayPal.

  2. Chciałbym zamówić produkt bardziej dopasowany do moich potrzeb. Czy jest taka możliwość?

    Niestety nie wykonujemy żadnych produktów, które byłby dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nasz park maszynowy nastawiony jest na produkcję masową po kilkadziesiąt/kilkaset produktów dziennie.

  3. Który stojak będzie odpowiedni do farb których używam?

    W opisie danego produktu znajdziesz informację o tym do jakich farb przeznaczony jest dany stojak.

  4. Z  czego wykonane są wasze produkty?

    Nasze produkty wykonane są z wysokiej jakości MDF oraz białego laminowanego HDF.

  5. Chciałbym kupić poszczególny element z danego produktu. Czy jest to możliwe?

    Niestety nie prowadzimy sprzedaży pojedynczych elementów. Możemy jednak dorzucić taką część do twojego zamówienia bez żadnej dodatkowej opłaty. Wystarczy, że w polu uwagi do zamówienia napiszesz jaką część chciałbyś otrzymać.

  6. Kiedy dodaje do koszyka produkt pojawia sie następujący błąd "Error adding products to the cart".

    Taki komunikat oznacza, że nie mamy wystarczającej ilości sztuk danego produktu na stanie. Skontaktuj się z nami mailowo i w odpowiedzi udzielimy Ci informacji kiedy dany produkt będzie dostępny w większych ilościach.

  7. Czy sprzedajecie karty podarunkowe?

    Nie sprzedajemy kart podarunkowych.

  8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się wysyłać zamówienia w przeciągu dwóch dni roboczych. Generalnie większość zamówień wysyłana jest w następny dzień roboczy. Jeżeli jako metodę dostawy wybrałeś Poczte, wtedy czas realizacji zamówienia może być dłuższy.

  9. Mam problem z odpowiednim połączeniem modułów magnesami. Czy jest na to jakiś sposób?

    Tak. Najprostsze byłoby oznaczenie biegunowości jednej strony magnesu markerem. W ten sposób zawsze będziesz wiedzieć po której stronie jest + i -. Dzięki takiemu rozwiązaniu gdybyś w przyszłości chciał zmienić konfiguracje swoich modułów wtedy łączenie ich z zachowaniem odpowiedniej biegunowości będzie znacznie łatwiejsze.

  10. Jak wygląda cały proces składania zamówienia w waszym sklepie?

    Nasz sklep funkcjonuje na takich samych zasadach jak większość sklepów internetowych. Pierwszym krokiem będzie dodanie produktów do koszyka, kiedy już twoje zamówienie będzie gotowe przejdź do sekcji "zamów". Na początku w sekcji dane do wysyłki wybierz swój kraj, aby wyświetlić dostępne formy płatności oraz dostawy, następnie wypełnij pozostałe pola. Kiedy już złożysz zamówienie na twojego mail-a zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia. Po tym gdy twoje zamówienie będzie spakowane i czekało na odbiór(kuriera), wyślemy Ci potwierdzenie wysyłki wraz z numerem monitorowania. Jeżeli jako opcje dostawy wybrałeś UPS, wtedy na twój e-mail będą wysyłane powiadomienia o statusie twojej wysyłki. Jeśli – Poczta Polska możesz śledzić swoją przysyłke na stronie emonitoring.poczta-polska.pl